AAK, Türkiye’yi gıda bileşenlerinde Orta Doğu’nun Hub’ı yapacak

AAK’ın 2013 senesinde Unipro’yu tüm markaları ile birlikte ve 2014 senesinde önemli Unilever Food Solutions’ın markası Frita’yı satın almasıyla başlayan süreç; aslında 1871 senesinde Danimarka’nın Aarhus ve 1918 senesinde İsveç’in Karlshamn şehirlerinde kurulan sonrasında 2005 senesinde gerçekleşen şirket birleşmesi ile global bitkisel yağ piyasalarının lider oyuncularından olan şirketin büyüme planının en önemli adımlarından biriydi. Spesiyal ve yarı spesiyal yağ çözümleri sunan AAK Gıda’nın Türkiye Ortadoğu Afrika Genel Müdürü Tolga Tanrıöver, AAK’nın Türkiye’yi gıda bileşenleri konusunda ‘hub’ olarak konumlandırdığını ifade ediyor. Türkiye pazarındaki potansiyele dikkat çeken Tanrıöver, bunu “Türk gıda bileşenleri ve gıda üreticileri sektörlerinin, yenilikçi, güçlü ve dinamik yapısıyla pek çok fırsatı içinde barındırdığını gönül rahatlığıyla söyleyebilirim” diye anlatıyor. AAK olarak “The Co-Development(Ortak Gelişim)” yaklaşımını benimsediklerini ve müşterilerinin hayalindeki ürünü onunla birlikte hayata geçirmek için çalıştıklarını anlatan Tanrıöver ile bu alandaki faaliyetleri, yeni hedefleri ve Türkiye pazarındaki gelişmeler üzerine yapılan röportajın tamamını aşağıdaki linkten okuyabilirsiniz:

http://www.ticaretgazetesi.com.tr/aak-gida-turkiyeyi-gida-bilesenlerinde-orta-dogunun-hubi-yapacak